Shiiiet

Heej, vet att jag inte har kört med dagens fråga idag men jag kommer nog bara göra det på vardagarna, har så mkt att göra på helgerna så :)

I alla fall idag var jag hos en kompis och kollade på film, sen efteråt så skulle jag gå hem. men på vägen hem hände något as läskigt. Jag såg en kille springa (typ som om han sprang från något) så han snubblar runt medans han springer men sen märker jag att han vänder av och springer in mot min gata. Men jag fortsätter gå hemmåt, sen så går han in på en tomt och gömmer sig. Jag måste såklart gå förbi honom  för att  komma hem vilket var väldigt läskigt. 

Precis när jag gått förbi honom börjar han skrika och springer ut från tomten o sen springer mot mig men jag var precis utanför mitt hus så jag hann gå in på min tomt o han fortsatte springa ner för gatan.

Läskigt eller vad?


Bäverpuss på er :)


Kommentarer
Postat av: Alicia

col blog

2010-02-21 @ 09:49:14
URL: http://isthissomething.blogg.se/
Postat av: allisballis

fan äckligt ! ;o

2010-02-22 @ 16:46:14
URL: http://alllisballis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0