Myshörnan

Godkväll alla bloggläsare,  just nu sitter jag i en saccosäck (stavning?) aja ialf det är som en stor påse med småkulor. As mysiga faktiskt, mina hundar älskar dem. Ja som sagt min hund ligger brevid mig i en annan saccosäck medans jag lyssnar på Kings of leon.

vad har hänt idag då? Jo jag fick en ny kamera faktiskt, en nikon D90. Den är helt underbar, jag brukar ofta gå ut o fota eftersom jag går på en medieinriktad linje i gymnasiet så blire ofta mkt fota. Har alltid älskat o fota och funderar på o bli fotograf men men får se vart jag hamnar.

Juste skulle vilja att ni tipsade om bra filmer, t.ex. romantik/komedi och sånna filmer


Vad ska ni göra ikväll då?

BÄVERPUSSAR


Kommentarer
Postat av: Alexandra, KAKHUSET ♥

Jag älskar The notebook, det är "min och mattias" film♥

2010-02-19 @ 20:19:12
URL: http://www.kakhusets.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0