Att sortera saker

God kväll kära läsare!

Jag är hemma hos min vän nu. Vi har hållit på och sorterat en massa saker hela kvällen. Lite konstigt kanske men det slutar alltid så när vi är med varandra. Det vi bland annat har sorterat är hennes pennor och precis när vi var klara så tappade vi ut alla på golvet :( Lite synd menmen det är ju sånt som kan hända!
Kommer inte kunna blogga mer ikväll för nu ska vi börja sortera alla bestick (kommer ta ett tag det kan jag lugnt säga). Min kompis familj är lite knäppa så alltid när dom reser bort någonstans så köper dom med sig hem en massa gafflar, knivar och allt som nu finns i bestickväg.
Ha en bra kväll då allihopa! Hehe nej men ta i trä hörrni :)
BÄVERPUSS FRÅN DREAMBEAVER

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag har sorterat i garderoben, hittade en massa smycken jag hade glömt bort! :)

2010-02-20 @ 03:57:53
URL: http://idasvedlundstahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0